20110401

strike 2




Novo obdobje, nove bolnce. Al isto obdobje, nove bolnce? Novo obdobje pa še zmeri iste bolnce? Vse je še zmeri isto, mi smo še vedno isti (samo da smo otišli u kretene) samo percepcija sveta je drugačna? Slednje sigurno, če ne z leti pa s tableti.
Kakorkoli, ne verjamem, da osebnost človeka oblikujejo drugi ljudje, dejstvo pa je, da ta skill, da smo sposobni kej prebrat in kej napisat, pa predvsem to, da sploh je kje kej materiala za prebrat, vedno dolgujemo nekomu drugemu. Zato tole stvar začenjam z nečem, kar ni moje:

Nekaj neverjetnega se mi je zgodilo. Bil sem navdušen, v sedmih nebesih. Tu so bili zbrani vsi bogovi. Doletela me je posebna milost, da lahko izrazim željo. , “Ali hočeš, “ je rekel Merkur, “ali hočeš mladost, ali lepoto, ali moč, ali dolgo življenje, ali najlepše dekle, ali pa izberi kakšnega izmed drugih čudovitih darov, ki jih imamo v skrinji, vendar izberi samo enega.” Za trenutek me je zmedlo, potem pa sem se na bogove obrnil z naslednjimi besedami: “Spoštovani sodobniki, izbral bi le eno stvar – da bi vedno imel smeh za pomočnika.” Nihče izmed bogov ni spregovoril niti besede, ravno nasprotno, vsi so se začeli smejati. Po tem sem sklepal, da je moja želja izpolnjena, in ugotovil, da se bogovi znajo izražati z okusom, saj bi bilo kljub vsemu netaktno odgovoriti: želja ti je izpolnjena.

-Søren Kierkegaard

No comments: